Bende son günlerde yatmadan önce veriyorum çünkü 1-2 saat sonra ağrıdan uyanıyor en azından uykusu bölünmesin diye yatmadan veriyorum dişin ucu gözüküyor çıkmak üzere çok ağrı yapıyor. Calpol verince çok rahatlıyor. Yani ilacı varken göz göre göre çocuğa ağrı çektirtmek mantıklı gelmiyor kendimde hemşireyim ağrısı oldukça veriyorum başka çaresi yok diş ağrısına biz yetişkinler bile dayanamıyoruz