anneyimmmben kızım çok uysaldı maşallah 5 aylıkken döndü oturması da geçti 8 ay emekleme desen 1 yaş sonrası yürüme 13 aylıkken işim olduğu zaman kızımın yanına oyuncak koyardım sessizce oynardı . Şimdi oğlum oldu 7 aylık 3 aylık döndü 6 da oturuyor emeklemeye çalışıyor hatta kalkmaya yanlız durmuyor işim olunca yere bırakıyorum bi bakıyorum ünite altında bi bakıyorum yemek maması altınsa ağlıyor . Gece de yüz üstü dönmek istiyor kendini uyandırıyor çok hareketli oğlanı görünce kız da ben bebek görmemişim diyorum 😂 geç daha mı iyi konusuna gelince kızım geç yaptığı için ben hep endişeliydim ne zaman oturacak ne zaman dönecek diye stres boşa yapmışım zamanı gelince oluyormuş her şey . Erken olunca da insanın bi hoşuna gitmiyor değil oğlum da yaşadım ama zor yani 😂