Muhammet Kizlar yardımınıza ihtiyacım var bana bı sürü bı sürü tarif ilk defa bukuscam iş arkadslar benden kahvaltı kahvaltı güzel olmalı tarif varmı bilginiz farklı lezzetli
visneli_turtam Muhammet sana gelecekler ise bir gün önceden börek yap, buzluğa at.Kahvaltı günü direk fırına verirsin, patates kızartması, sucuklu yumurta, peynir çeşitleri, reçel, zeytin falan ,hatta erken kalkarsan poğaça yada pişi bile yapabilirsin
Mariposa Muhammet çok yük yapmayın kendinize. Piknikte en güzel peynir zeytin domates salatalık taze ekmek gidiyor. Yapabilirseniz Pogaca ,kısır ya da patates salatası yaparsınız olur biter
pivpivpivahmedmuhsin Muhammet Fıstık ezmeli krep yapabilirsiniz. Normal krep yapıyorsunuz arasına fıstık ezmesi sürüyorsunuz. Hem lezzetli hem doyurucu bir kahvaltılık. Dilimlerseniz şık da görünür. Çilekli labne alıp iki pankek arasına sürüp çilekli süt burger de yapabilirsiniz. 💕
Muhammet Mariposa poaça kısır patates salatası tarzı düşündüm aslında iki çocukla yük evet ama ilk defa buluşcam iş yeri arkadaşlarını özenli olsun istiyorum canm teşekürederim bu arada ♥️
Mariposa Muhammet iki de çocuk varsa daha zor olur ya maksat muhabbet güzel zaman geçirmek. Kasmayın kendinizi ♥️ güzel düşünmüşsünüz içinizden nasıl geliyorsa onları yapın. Şimdiden iyi eğlenceler
Ococila Geçen bizim okulunda kahvaltı etkinliği vardı ama herkes 2 çeşit yapıp getirmişti ben zeytin salatası ve fırında patates yapmıştım sizde bunları yapabilirdiniz poğaça yada pişi yapabilirsiniz
hira0502 Muhammet akşamdan pankek yapıp buzluğa koyun sabah taze gibi oluyor saklama kutusunda koyun. Geceden milföy poğaça yapıp sabah pişirin. Klasik kahvaltılıklar koyun birde marketten dondurulmuş patates alıp kızartabilirsiniz uzun süre yumuşamıyor.
pivpivpivahmedmuhsin Muhammet Evet. Normal pankeklerinizi hazırlayın. Çilekli labneyi iki pankek arasına sürün. Çok lezzetli oluyor. Ben çilek parçaları da koyuyordum arasına.
Muhammet pivpivpivahmedmuhsin tamm canm bide ben Google den bakipta yapıyorum ama benimkinin içleri hamur oluyor güzel pişen pankek tarifin varmı
pivpivpivahmedmuhsin Muhammet Nefis yemek tarifleri altın pankek olan tarifi yapıyorum. Ben içine az yağ koyuyorum ve tavayı yağlamıyorum. Ocak da her zaman en kısık ateşte oluyor. Bir yemek kaşığı hamur yetiyor.
hira0502 Muhammet kıvamı çok önemli. Ben kek kıvamında yapıyorum birde ocağın ateşide çok önemli fazla ısı olursa dışı hemen pişer içi pismez. Hamur çok sıvı olmayacak dediğim gibi kek kıvamında yapınca çok güzel oluyor