Oğlum şuan 6 aylık oldu sol kalçada gelişim geriliğ için bugün kapalı ameliyat ile alçılama yapıldı ama bez değiştirme işi ve sürekli yatacak olması beni çok geriyor çişinin vs alçıya değmemesi gerekiyor bu süreçi yaşayan varsa ve nasıl atlattı bilgi verebilir