nilaytuna Merhabalar bugün 2. Ay aşılarımızı olduk, ateşi şu an 37.7 kulaktan calpol vermeli miyim yükselmeden yoksa beklemeli miyim?
yeni_anne__ nilaytuna hayirr vermeyin üstünü soyunn yeterr takıp et sadece yüzünü arada sil serinlesin oda cok sıcak olmasın
Aselduru88 nilaytuna bizde bugun 2 aylık aşı olduk aynı durumdayız 37den 38 e çıktı calpol verdim düştü uyuyo 1 saat sonra tekrar ölçüm yapıcam
Kupeklergiremez Ben vermedim ateşi yükseldi kışın siz verin bir çay kaşığı Ateş çok olursa çorabına sarımsak ezip koyun
serapozbkr Bende calpol vermiştim, bizde ateş yoktu ama ne olur ne olmaz diye kullandım. Aşıyı yapan hemşire şurubu verip vermeme konusunda bir şey demiştir illaki, bizim hemşire ne yapmam gerektiğini anlatmıştı.
nilaytuna serapozbkr ateşi yükselirse verebileceğimi söyledi ama acaba tamamen yükselmesini beklemeden versem bir sıkıntı olur mu diye merak ettim