acemi_mom1 Selam kızlar, yarın kızım hayırlısı ile bir yaşına giriyor..🪬 🥰 Doğum günü için ikramlık önerilerinize ihtiyacım var sizce neler hazırlamalıyım? Gelsin fikirlerrr
reri acemi_mom1 kısır yaprak sarması poğaça kurabiye poğaça çeşitleri olabilir peynirli Zeytinli patatesli kıymalı gibi. Mercimek köftesi topları
Minigim38 acemi_mom1 1. Yaş Makarna salatası Sigara böreği Yaprak sarması Çiğ köfte Tuzlu kurabiye ,mısır çerez çekirdek Pasta 2.yaş Kısır Yaprak sarması Su böreği Havuçlu bisküvi topları Pasta çerez çekirdek vs Akşam yemeğinden sonra yapmıştık doğum gününü az miktarda bunları yaptım
visneli_turtam acemi_mom1 ben oğlumun doğum günü için: Poğaça Makarna salatası Vişneli çikolatalı muffin Kurabiye (renkli) şekilli Yaprak sarması Börek Havuçlu pancarlı salata yapacam
visneli_turtam acemi_mom1 teşekkür ederim canım ,senin bebeğinin de doğum günü kutlu olsun,nice mutlu sağlıklı senelere inşallah 🌸❤️
Mariposa acemi_mom1 bizde zeytinyağlı yaprak sarma Kıymalı börek Minik çikolata topları Muffin Patlamış mısır Pasta Limonata Kısır vardı
visneli_turtam Kızlar ben yemek olmasa olur mu ,bu sene bu yazdıklarım yapsam yeterli olur dime, börek kıymalı olacak, birde ıspanaklı köstebek pasta ekleyecem😊