Perii0 Seni iyi anlıyorum. Benim oğlum da 10 aylıkken 10 kiloydu ama boyu daha kısaydı tabi.
12 aylıkken 10.500 boyu 82 di
Kilo almayıp boya gidince cidden çok zayıf duruyor
Yapıyla alakalı sanırım benim oğlumdan çok çok az yiyen arkadaşı var daha tombiş mesela, boy az daha kısa ama kilosu çok iyi