Bence bebeğinizi takip edip almalısınız, her mama her bebeğe iyi gelmiyor. Benim oğluma da aptamil gaz yaptı. 1 yaşına kadar hipp organik Combiotik kullandık sonrasında Sma optipro ile devam ettik. Şu an 15 aylık eskisine nazaran ek gıda daha fazla yiyo günde 1-2 kez de bebelac mama veriyorum