Merhaba kızlar. Oğlum 40 günlük. Bugune kadar baby turco 1 numara kullanıyorduk ve defalarca sızdırma yaşadık. Dün aksam onlar bitti ve sleepy mavi paket 2 numaraya geçtim. Sabahtan beri 4-5 bez taktım hepsi sızdırdı. 2 numara taktığım için mi sızdırıyor yoksa sleepy mi sızdıryor şimdi 1 numara baska marka mı almalıyım yoksa 2 numara başka marka mı ?? :(