Oğlum tam 12 aylık 8 aylıkken bir Boğaz enfeksiyonu sonrası ek gıda reddi başladı hiç bir şey yemedi hep oyunlarla bir şekilde kandırarak yedirmeye çalıştım zorlamadan ilerledim ama artık çok yoruldum bwl denedim yediğinde hep mutlu oldum. Çikolata dondurma bile ağzına götürmüyor hiç bir şeyin tadına bakmıyor ama artık ne yapacağımı bilmiyorum sadece emmek istiyor ve sütüm yeterli gelmiyor ama sadece emmek istiyor çevremdekiler emdiği için yemek istemediğini söylüyorlar bıraktırsan yer diyorlar ama nasıl yaparım o öyle ağlarken bilmyiırjm nasıl yol izleyeceğimi hiç bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı çok mutsuzum