Kızlar selamlar yaklaşık 4 gündür balkonuma gelen 1 kuş var . Balkonumun içine giriyor asla ordan çıkmak istemiyor. Hatta ilk uçamıyor sandık. Acaba dedik yavrusu mu var bi yerde . yumurtası falan baktık yok etrafta. En sonunda dün kucağına aldı uçurdu kuşu eşim. Sonra tekrar geldi küpeştede bekliyor yine balkon içine girip bekliyor öylece. Asla korkmuyor kaçmıyor bizden. Yanında eşi var camın dış kısmında bekliyor o da? Israrla 2 kuş gitmiyor? Sebebini bilen var mı sizde böle bişi oldu mu?