Denizinannesiii Merhaba kızlar, 15 aylık oğlum var arka dişlerinin içi karardı diş rengi de gri oldu yaşayan var mı 😣 vegaferon kan damlasındna sonra oldu aslında bıraktık tabi ama iş işten geçti yada başka neden olmuş olabilir sizce ?
idil1990 Denizinannesiii benim buyuk kiziminda cok erken basladi 1.5 2 yasindaydi dis doktoru cok kucuk hap vermisti calsiyumdu sanirim her gun cignetiyordum mercimek kadar biseydi ve ilacin bi kutusu bi senelikti oyle dusun sebep olarak gece ictigi sutun diste kalmasi biberon ve emzigi gosterdi her sekilde odisler curudu 4 yasinda dolguya basladik suan 12 yasinda hala discilerde erken sut disi kaybi oldugi icin dislerde kayma oldu aralik kalsin die aparat falan hepsini yaptirdim ama malum cocuk arkani dondugunde cikartip atiyordu erken kayiplardan dolayi suan uc senedir tel takiyor dahada ne kadar takicakbelli degil biran once sizde disciye goturun umarim kurtarabilirisiniz gecmis olsun
MarlaSinger Denizinannesiii vegaferon çürütüyor. Ben hiç kullanmadım bu yüzden. 2 yaşında kızım bir sıkıntı yok. Çok şekerli tüketiyor mu diyeceğim ama küçükmüş sizinki de
GmzSnn İlk dişler çıktığından itibaren fırçalanması lazım. Şimdikiler süt diş ewet düşecekler zaten ama altındaki yapıyıda bozmamak lazım
idil1990 GmzSnn cok onemli bi konu erken kayip arkadan gelen dislerin yerlerini kaydiriyor ve hic bi aparat cocuga iyi gelmiyor bu yuzden suan uc senedir tel var ve daha duracak
Yigitkomuz_ Denizinannesiii canım 6 aylık çıksa bile firlacalanmaliymis e bebek te varmış yumuşak parmak fırçalar bizimki 8 ay lik daha çıkmadı çıkınca yapicam bakımını her yemek sonrası yapmak gerekmiş suda vermeliymişsin o yüzdende olmuş olabilir o kırıntılar çürüturmus
idil1990 Denizinannesiii muakkak goturun onemsiz gibi duruyor ama ileriki yas icin onemli gerci curucekse her sekilde curuyor ama en azindan geciktirmis olursunuz
Denizinannesiii MarlaSinger aslında dedeler ne kadar karşı koymaya çalışsam da gizli gizli çikolata veriyolar arada o da yapmış olabilir mi 😞
Denizinannesiii Yigitkomuz_ evet aldık ondan başladım ama geç kaldım sanırım ozaman okadar doktora da gidiyorum hep hiç söylemedi bana ya bende hiç aklıma gelmezdi böyle olacağı
Gamzemert Denizinannesiii benim de oğlum 13 aylık 10 aylıkken lekeleri görünce götürdüm dişçiye çürük başlangıcı dedi fırçalayın dedi ama ihmal ettim daha da ilerledi :( hemen düzenli başlamam lazım aklım başıma geldi bu postla
Denizinannesiii Gamzemert kesinlikle başla ah bilseydim bende başlardım şimdi başladım tabi de artık ne kadar fayda ederse 😣