Kızlar ya karninzdayken bebeğinizin hareketleri nasıldı , gerçekten orda olduğu gibi mi , çünkü ben son aylar hiç uyuyamazdım hiç yerinde durmazdı , suan da öyle kipir kipir gün içinde hiç oturmaz desem abartmamış olurum 😀 sizin de böyle miydi , nedense hep sakin bir çocuk hayal etmiştim 😀