Bebeğim 3 ay 8 günlük çılgınca bir uyku problemi yaşıyoruz kesinlikle sırtımı gerebileceğim bir 10 saniye bile kendi kendine oyalanmıyor hep bir oturma çabası hep kucakta gezme çabası evet anlıyorum bu zamanları bir daha gelmeyecek bol bol kucaklayıp bol bol öpeceğiz falan ama ben şu an ne yaşıyorum bilmiyorum yaşadığım şeye bir anlam veremiyorum yaklaşık 10 gündür bu durumu yaşıyoruz yani korkunç derecede huzursuz ve sürekli ağlıyor karnı tok altı temiz ama mutlu değil devamlı ağlıyor ona gülümseyerek bir şeyler anlatıyorum oyun oynuyoruz şarkı söylüyorum küçük oyunlar kurmaya çalışıyorum ama kesinlikle ilgisini çekmiyor ve kucağıma alıp ayağa kalkana kadar ağlamasını şiddetli bir şekilde sürdürüyor ben bu yaşadığım şeye atak mı diş sancısını ne yaşadığımı bilmiyorum galiba artık hafızamdan tamamen kurtuldum 😄😄