Ahsensmom_ Puset kullanıyoruz ama hem büyüdü hem de durmuyor içinde, maddi olarak zorlamayacak hem de memnun kaldığınız oto koltuğu önerir misiniz 😍
spav15 Ahsensmom_ merhaba bütçe nedir? Biz yoyko kullanıyoruz 6 aydan beridir, çok memnunuz ayıcıklı olan modeli 💕
ikibaloglanannesi Ahsensmom_ Tommy baby creative 0-36 kg 360 derece dönebilen ısofix’li oto koltuğu. Hepsiburada da 4200₺. Buna bakabilirsiniz.
smileylaylom Ahsensmom_ ben 5bin küsüre aldım adını bu şekilde aratıp bakabilirsiniz sitelere. Burada link vermek yasak diye biliyorum da