Koltuktan düştü koruması vardı abisi çekmiş
3 gün sonra beş aylık olcak acile geldik şuan müşade odasında bekliyoruz
Röntgen çekildi bişey yok çok şükür
Ama şuan uymak istiyor
Doktor uyusun dedi
Buradaki annelerde diyor uyutma???
Kızlar napayım uyutmuyorum ama baygın gibi uyumak istiyor çok uykusuz kaldı gün içinde uyumamisti