Ay aynı benim oglanı okudum ve kaygilanacak duzeydeyim yani öyle soyleyim. Parka getiriyorum 2 dakika salıncak, 2 kez kaydıraktan kayar. Sonra kuduruyo. Nerde yaramazlık orda oğlum. Şöyle bı oturup izleyemedim yani. Sürekli dibindeyim aman düşmesin aman vurmasin biyerini diye. Geçen gün dışarıda top oynamak için başimi şişirdi. İndirdim aşağı topa 2 kez vurdu sonra gene coşuş. Dikkati çok dağınık. Dehb şüphemiz var zaten ama bu hikayede yanan ben oluyorum🥲