Arkadaşlar, 3 çocuğum var ve eşimde öğretmen. Okul sezonu açıldığı andan itibaren hastalık kısır döngüsüne giriyoruz, en küçüğüm 1 yaşında. Şu an çocuklara probiyotik başladım, eksik vitaminlerine falan baktırdım, takviye başladık. Dün Dr yarım çay bardağı balın içine 1′er çay kaşığı zencefil ve zerdeçal karıştırıp sabah akşam 1 çay kaşığı ver dedi, haftanın ⅔ günü sarımsak bal yapmayı düşünüyorum, birde Dr çam kozalak şurubu dedi, başka ne yapabilirim, sizin yaptığınız ve çocuğuma çok iyi geldi dediğinez şeyler var mı, en küçüğüm alerjik bronşit, en ufak şey ciğere iniyor. Üzülmek yerine artık bir atılım yapıp bağışıklık güçlendirme yoluna girmem lazım.