Herkese selam. Kızım 27 aylık ve bez takıyorum hala. Şuan eşimin işi yüzünden annemlerle yaşıyorum. Biraz o yüzden başlamak istemiyorum tuvalet eğitimine aslında. Ama merak ettiğim konu neden herkes “tuvaletini alıştırdım çok şükür” falan diye konuşuyor. “Tuvalete alıştır rahat et” diyip bir de hava atıyorlar erken alıştırdıkları için. Ama Allah aşkına gerçekten meraktan soruyorum tuvalete alışmış olması bezden daha mı konforlu? Sürekli orda burda “anne çiş anne kaka” diye tuvalet aramak zorunda kalmak, belki umumi tuvalette tek bir çiş için çocuğun temizliğini yapmak zorunda kalmak. Bunlar bezden nasıl daha konforlu olabilir. Elbette eninde sonunda alıştırıcam ama en azından bezin daha rahat olduğunu kabul etsinler. Ya da varsa tuvalet eğitiminin kolaylığı lütfen bana da söyleyin. Neden insanlar acele ediyor bu konuda?