gokcenmert Kızlar babam 56 yaşında crp si 367 çıktı.Açlık şekeri de 280.Bu kadar yüksek crp durumunu yaşayan oldu mu?Hastaneye yatirmadilar.Ne yapmamız gerek bilmiyorum.Cok üzgünüm.
suhedaaaaa gokcenmert ikiside çok yüksek değil mi? Araştırma hastanesi var mı yakınınızda oraya gidin
ilknurerogluzun gokcenmert kayinbabam crp yukselmisti 10 gün yogun bakimda kaldı 10. Gün bile sekeri 350 lerdeydi endokrin doktoru crp yuksekliginin sekeride tetikledigini soyledi baska rahatsizliklari vardi rahmetli oldu ama baska doktorada goturseniz cok iyi olur gecmis olsun