Dün akşama kadar hiç bir skıntı yoktu parka gittik geldik saat 10 gibi uyumak istedi uykusu vardı belli şaşırdım o saatte uyumak istemesine zaten vücudu çok sıcaktı uyudu ateşini ölçtüm 38.4 bekledim yükseldi uyandırdım şurup verdim sabah kadar düşmedi hiç sabahta 37.9 kadar düştü en fazla şuan yine 38.6 civarında şurup yine vermiştim yaklaşık 2 saat önce bekleyeyim mi doktora götüreyim mi keyfi yerinde oynuyo falan ama ateşi var