Kızlar 1 ay sonra küçük kızımın doğum günü 1 yaşına girecek.. büyük kızımın 1 yaş gününde konsept yapmıştım küçük kızıma da yapmak istiyorum maksat ayrımcılık olmasın.. büyüdüklerinde fotoğrafları gösterdiğimde küçüğümün kalbi kırılmasın bana neden yapmadınız demesin 😁 zaten bundan sonraki doğum günlerinde sadece pasta yapıp kutlayacam konsept falan olmayacak yani 😁 sorum şu uygun fiyatta güzel bir konsept önerebilir misiniz ben baktım da fiyatlar baya uçuk yaa sosyal medya kullanmıyorum ona göre öneride bulunsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🩷🌸