babylove_ Akşam yemeğine yumurta omlet tarzı yedirsem doymuş olur mı sizce Sabah kahvaltısını yaptı Öğlen 1 tabak çorbasını içti 4 gibise 1 tabak yoğurtlu erişte yemeğini yedi 6 da akşam yemeği vericem ama evde birşey kalmamış yapacak virşeu bulamadım sizce ?
amansallagitsin babylove_ 3 ana ogun iki ara ogum olarak devam edblrsnz. Yani cocuk sabh oglen yems aksam niyetine erişte vermissnz daha ne olsn ara ogun verirsnz.
3kedili2bebekli babylove_ 4 de erişte yediyse zaten başka bir şey istemez o çocuk evet hafif bir şeyler verebilirsiniz
babylove_ 3kedili2bebekli ya bir türlü ayarlayamıyorum 12:30 da öğlen yemeği yiyip yatıyor 3 gibi kalkıyor 4 de yemek yiyor akşam yemeği olarak Mı yiyor yada ara öğün mü olarak ayarlayamadım
babylove_ 3kedili2bebekli 8:30 9 gibi kahvaltı 11 gibi meyve tarzı şeyler 12:30 da çorba 1 de uyuyor 2-3 saat uyuyor 4 de yemek tarzı yiyor uzun süre uyuduğu için 6-7 gibi de tekrar yemek tarzı yiyor 9 9:30 hibi de uyuyor
3kedili2bebekli babylove_ 4 gibi olan ara öğün yapın yoğurt meyve kurabiye vs olsun akşam yemegini daha güzel yer inanın bir de 11 de ara öğün yapmanıza gerek yok zaten kahvaltısını geç yapıyormuş benimkiler 19 aylık aylardır sabah 8 kahvalti 12 yoğurt veya ayran 12.30 uyku 2-3 de kalkınca öğlen yemeği 4 gibi meyve kuruyemiş vs 18.30 akşam yemeği