en_sevdiklerim2 Arkadaşlar ben annemlerin yanına tatile gidexm Allah nasip ederse 1 ay kadar yokum.Eşim için tazefasulye,nohut,kuru fasulye vs pişirip kavanozlara veya kablara koyup difrize koyabilirmiyim?yapan var mı hiç
mavipatikk en_sevdiklerim2 buzluğa değilde yemekleri yapıp menemen misali sıcakken kavanozlayıp kapaklayın kendim hiç yapmadım ama çevremde dolu yapan yakın arkadaşımın annesi öğrenci evine gelip böyle yemek yapıp gidiyordu dolapta uzun süre duruyor bir araştır derimm
Deletedmom_897 en_sevdiklerim2 Benim arkadaşım yapar yemekleri sıcakken kavanoza koyar kaldırır konserve gibi güzel oluyor diyor 🌸
mavili_kelebek en_sevdiklerim2 normal yemek yap piştiği anda sıcakken direk kavanozla herşey olabilir fark etmez çorba yemek ben bazen çorbaları falan fazla yapıyorum kavonazlarım o şekilde yemeklerde fazla olunca kavanozlarım. Tek et tavuk türlü şeyler varsa kısa sürede tüketilmesi gerekiyor. Bir hafta on gibi onun haricinde diğer şeyler aylarca bile durabilir buz dolabında. Kavanozlayıp soguyunca dolaba koy. İstediğin anda havasını al aç ısıt bitti gitti. Dolapta mutlaka yemeğim olur benim anlık acil durumlar için bile bu şekilde yıllarda yaparım sıkıntı olmadı hiç
en_sevdiklerim2 mavipatikk bu dediğinizi düşünüyorum da yrni kapak mı almak lazım vakumlanması için? Ya bozulurlarsa diye korkuyorum 2 çocukla uğraşacm emeklerim ziyan olmasın korkuma
Selinbe Evet ben koyuyorum ısıtıp yiyoruz hiçte bir sorun olmadı ama bazı sebzeler olmuyor örneğin patlıcan kabak onun dışında yeşil mercimek patatesli bezelye nohut taze fasulye bunlar çok güzel oluyor
bebiskoveannesi en_sevdiklerim2 rica ederimm yaprak sarması falan kavanozlara konserve gibi de yapılıyor.
mavili_kelebek en_sevdiklerim2 çok eski değilse sorun olmaz. Ama istersen sirkeli suda kaynat kavanozların kapaklarını garanti olur.
Selinbe en_sevdiklerim2 evet plastik kapla koyuyorum kavanozu denemedim patlama riski olduğu için yemek pişer hafif soğumaya yaklaşınca koyarm kaplara tam soğuduğundada direkt buzluğa
en_sevdiklerim2 bebiskoveannesi sarmayı sarabilsem de tazesiyle yeswk😆 2 çocukla ugraşamıyorum bile onla
mamylatte en_sevdiklerim2 ben paça felan koyıyorum onda bir sıkıntı olmadı tencerede ısıtıp yiyoruz bir de pişmiş börek lahmacun vs koyuyroum ama başka yemek denemedim