7 buçuk ay oldu doğum yapali hic problem yaşamadım dogumum kolay geçti hemen ayaklandım maşallahim vardı yani ağrım sızım dahi olmadı ama göbeğimden nefret ediyorum:(( sarkti resmen aslında hamile kaldığım kiloya dustum sayılır ama gobegim sarti ameliyat içime doğru,eğer hiç izim olmasaydı yani normal dogursaydim dümdüz kalırdı belkide sindi dikiş izine doğru 2 kat oluyor