tttccc Kızlar merhaba sütüm gittiği için mama verme kararı aldım ama asla içmiyo biberonu ağzıyla tutamıyor bile tutuncada öğrüyor aptamil aldım onu içmedi bebelac gold aldım biberonda philipsin var ne yapmam lazım cocuk aç kaldı :(
gamzemissss tttccc tttccc merhaba bebeğim 2 aylık normalde mamayı içerdi şimdi diliyle itiyor sütüm az siz nasıl çözüm buldujuz bu duruma mama değiştirdim yine aynn şeyi yaptı
portakal_132 gamzemissss süt sağım yapin düzenli gelecektir benim bebeğim de iki aylık aptamil kullaniyodum sütüm az die sağım yaptım yememe dikkat ettim ve sütüm arttı