HgunesH genelde çocuğun iştahıyla ilgili bence siz zaten yeterince beslenmesiyle alakadar oluyorsunuzdur ama kendi çocuklarıma uyguladığımı söyleyeyim denemediğiniz bir yöntemse deneyin belki işe yarar. Benim iki çocuğum var oğlum 2.5 yaşına yakın kızım da 14 aylık. Kızım sabaha emerek başlıyor oğlum da uyanır uyanmaz süt içer. O yüzden kalktıkları gibi yemek yemezler uyandıktan yaklaşık 2 saat sonra kahvaltı yaparlar her öğünde genel olarak tek çeşit yemeyi severler mesela kahvaltıda yumurta yaptım diyelim ekmekle yedirmem birer yumurta yerler o şekilde ekmek yiyince yumurtalarını bitirmiyorlar yumurta bittikten sonra eğer isterlerse arkadan ekmek veririm o bittikten sonra birer salatalık. 1 saat sonra meyve yerler. Yemek öncesi birsey vermem öğlen yemeğinde sebze yerler işte ne biliyim taze fasulye semizotu falan bir önceki akşam yemeği neyse onu yerler yine kahvaltıda olduğu gibi ekmeksiz ekmek yemek bittikten sonra. Öğlen ve akşam yemeği arasında yine birer meyve sonrası akşam yemeği bu sefer yemeğin yanında pilav veya makarna olabilir akşam yemeğinden sonra biraz kuruyemiş yer oğlum falan bu kadar. Tabi her yemeği yemezler yani mesela kıymalı birsey yemez oğlum köfte çok severdi eskiden şimdi hiç sevmiyor karışık görünümlü yemekleri sevmez peynir sevmez ona kalsa tüm öğün patates kızartması yer öyle çok seviyor ama haftada bir falan anca yapıyorum. Diyelim ki yemek yemedi onun için ekstra bi yemek yapmam biraz aç kalmasına müsaade ediyorum bazen öğlen yemeği saatinde yemek istemiyor peki ama yemek yemeden başka birsey yiyemezsin diyorum mesela elma istiyorum diye ağlıyor önce yemek yemen gerekiyor meyve daha sonra diyorum yemek yiyor öyle elma veriyorum yemek yememek için inat etse de o elmayı vermiyorum bazen iki öğün yemek yiyor sorun değil acıkmayı da öğrenmesi gerek bu sefer akşam yemeğini daha iştahlı yiyor benim yöntemim bu ne kadar doğru bilemem ama