imaddesi ben de buraya göre düzenledim gündüz uykularını. Aslında oğlumun gündüzü iyi ama beni de kızımdan ötürü oğlum yoruyor. Mesela az evvel 30.dkda uyandı geri geçirecektim uykuya devam etmesi gerektiğini bilsin diye. Ama kızım tuvalette kaka yapıyordu, neyse ona dur dedim oğlanı uyutup gelicem, sesler gelmeye başladı kalkıyor belli, derken hızlandırdım oğlumu uyandırmadan bırakma çabalarımı, uyanırsa sil baştan çünkü, tam bıraktım kızım sifonu bastı. Banyonun içinden geçmiş, külodunu çekmiş(kakalı) oğlum komple uyandı derken ağlaya ağlaya salladım ama arada yanıma alıp kızımla ilgilenmek zorunda olduğum için komple uyandı geri uyumadı. Ve bu sadece bu akşamımız. Her gün mutlaka var bu veya benzeri. Geçen gün de mutfaktaydı sandalye çekti ocağa değecek diye korktum kameradan konuştum değme sıcak diye (her şeyi yapıcam tripleri malum) yine öyle uyandı oğlum. Yoksa gündüz uyuyacak çocuk düzenini çok güzel yaptım da işte yalnızlık