Gulsum_coskun evet fark eder. 2020 doğumlu benim de oglum. Anasınıfına da kayıt yapabilirsiniz anaokuluna da. Anasınıfı ilkokul bunyesinde olur, anaokulu ayrı bir bina olup yarı bağımsız (yarı özel) geçer. Anasınıfı fiyatları daha uygun olup toptan ister parayı, anaokulu aylık ister. Anaokulunda genel olarak ayda 2 etkinlik olur, ayrı ucretlendirilir. Anasınıfında bu var mı bilemiyorum.