Alparslanmom__ Kızlar siz hangi marka kullanıyorsunuz ? Anneme alıcaz bendeki xaoimi ama istasyonsuz. Haritalı çöp istasyonlu güzel marka önerir misiniz ?
mavipatikk Alparslanmom__ dreame markasını araştırıın derim. Çöp istasyonlu alacaktım baya özelliklerini falan araştırdım ama son anda istasyonsuz aldım 😅 Ama çok satılanlardan ve baya memnun olunanlardan biri dreame d10 plus gen 2 fiyat performans olarak bu baya güzel. Daha da pahalıları var araştırın 🫶🏻