Dmlaa Kızım ıcın aldıgım ve 2-3 defa gıydıgımız. Ayakkabıyı satıyorum.çok temız yurumeye baslamadan once gıyıldı.
Deletedmom110 Dmlaa bende istiyorum ama ınstsgram kullanmıyorum. Dolap,gardrops va kullanıyor musunuz?