Kızım 22 aylık son üç gündür gece 3:30 ile 5:30 arası kalkıyor ve üç 4 saat uyumuyor normalde uyku düzeni olan bir bebekti uyandığı zaman acıktığını söylüyor ben de bir şeyler yediriyorum ama odadan çıkarmadan normalde acıkmaz çünkü uykudan önce karnını doyuruyorum dün gece 3:30’da uyanıp 7:30’da uyudu ondan dolayı öğlen 12’de uyandı sabah uyandırmaya kıyamadım şimdi öğlen uykusu yaptırmayı düşünmüyorum akşam sekizde yatırsam nasıl olur bilemedim üç gündür çok iyi uyuyamıyorum toplamda on saatlik falan uykuyla duruyorum bu durumu yaşayan biri varsa yardımcı olursa sevinirim geçici bir süreçtir inşallah