Merhaba arkadaşlar ben doğum yaptığımdan beri 6 7 defa tek Lavaboya çıktım kabızım ve yaptıktan sonra canım acıyor lavabodan çıktıktan sonra oturamıyorum batma gibi oluyor ve bugün sağlık ocagına gittim durumu anlattım bana duphalac yazdı ve bana sen hemoroid basur olmuşsun dedi ve procto glyvenol krem verdi kullan dedi bunlar basına gelipte bunları kullanan oldumu iyimi