Kızlar merhaba uyku konusunda çook soru sordum🤭
Kızımı gündüz pışpışlayarak yatakta uyutuyorum. Gecede beşiğine alıyorum. Son 1 haftadır sürekli 40 dakika civarı uyanıyor bazen tekrar dönüyor bazen dönmüyor uykuya. Destekli uyuyan bebekler 40 dakikalık uyku döngüsünü tamamladığında yine aynı desteği istermiş öyle okudum. Bugün desteksiz kendi kendine uyuyakaldı yatakta dedim belki 40 dakika sonra uyanmaz ama yine uyandı desteksiz uyumasına rağmen anlamadım ben. Devam mı etmeliyim desteksiz uyutmaya acaba düzene girer mi ya ya da uyku gerilemesi gelip geçici mi bilemiyorum 3 ay 19 günlük buarada🌸☺️💗