Zynpsare 3 ay 13 günlük bebeğim be 5 yaşında kızım var çok zorlanıyorum bebeğim çok huzursuz sürekli ağlama uyumuyor kızım da ilgi istiyor ne yapacağım kafayı yicem
mercankus Zynpsare sureklı çocuklarla sıkıntı yaşadığınız postlar açıyorsunuz etrafınızda kimse yok mu destek olsun size Bende de var beş aylık ve bes yas ama yönetmek mesela sizin dengeniz şaşmış yardım ısteyın 🥹
Kuzucukumsu Zynpsare aslında 5 yaş kendini kurtarmış sayılır ideal bir yaş aralığı var kardeşler arasında.
Zynpsare Kuzucukumsu çok kıskanıyor bir de ben sürekli onla oynar ilgilenirdim şimdi kardeş olunca ona vaktim de gücüm de kalmıyor o da hırçınlaşıyor
mercankus Kuzucukumsu evet öyle gerçekten ama beş yaş dahi olsa kıskanclık oluyor mesela oğlum beş yaş ben bebek olmak ıstıyorum bebeklere kimse kızmıyor diyo😀 böyle de zeki oluyorlar
Sekerpare_ Zynpsare Benim de 4 yaşında oğlum 2 buçuk yaşında kızım 9 buçuk aylık bebeğim var tek başıma bakıyorum çıldırmama az kaldı