Merhaba bebeğim 2 aylık şuan tahmini 3 3 bıçuk aylık olduğunda tatile gitmeyi planlıyoruz ama puset bana çok konforlu ve güvenli gelmiyor bu yüzden oto koltuğu düşünüyorum sizce erkenmi daha uzun yol için puset yeterlimi 360 derece dönebilenler konforlu oluyor diye duydum ama emin değilim onların yatış pozisyonlarıda çok yeterli değil diyolar sizin önerileriniz nedir?