Merhba sağlık ocağı hemşiremiz aradı yarın 6.ay aşısına gelin diye ayrıca kızamık aşısı da yapılacak dedi . Bende sağlık bakanlığı erkene cekti 9.ayda yapılıyor diye biliyorum dedim hemşire ise 6 ay ile 12 ay arası çocuklara yapılmasını öneriyor sağlık bakanlığı dedi . 6.ayda kızamık aşısını vurdursam sorun olur mu . Vurduran varmı ?