elamy Kızlar ben doğum yapalı 2 ay olacak 5 gün sonra 40 çıkmasına 1 hafta gibi bir süre vardı kanamam bitti bugün yine kanamam vardı normal mi bu benim ilk doğumumda ben 6 Ay sonra hasta olmuştum bilgisi olan.varmi
organikirmik elamy evet benim de azalmıştı 40′ıma yakın başladı ve sonrasında da düzenli olarak adet görmeye devam ettim
elamy organikirmik teşekkür ederim ilk doğumundan sonra böyle birsey yaşamadım tedirgin oldum hastaneye gitmeye korktuğum için