elif23044 Kızlar kızım 1 ekim doğumlu şimdi bu bir Mart’ta beş aylık mı olucak 6 aylık mi soranlara ne dicem
Fatmanurozgr elif23044 Şimdi Benm Fikrim 💁♀️Çocuk Doğar Doğmaz 1 Aylık Olmadgına Göre Ekimi Saymayacaksın Benm Oğlumda Ekim 22 de Doğdu Ben Şuan 4 Aylık Oldu Diyorum YANİ martta da 5 Aylk Diyecegm Ama 6.aydan Gün Aldı Deniliyo 6aylk degl 😊