esincebisey ozgecankosar zuhalsebu doğru mu yapıyorum yani özge can koşar adlı kullanıcı kafamı karıştırdı 😂😂
ayseeew esincebisey 1 2 3 falan yazan yerde ülke standartşarona göre sanırım zaten iki.çizgi.var biri yukarıda biri aşağıda o yüzden direkt ml olarak bakıp yapıyorum ben daha güvenilir olıyo