GemlikZeytini omeri ben az salçayı kavuruyorum yağda. Sonra su ekliyorum. Bi kaç kaşıl tarhana ekliyorum. Su kaynayana kadar karıştırıyorum topaklanma olmasın diye. Kaynayınca kısığa alıyorum karıştırmayı bırakıp. en kısıkta biraz kaynatıyorum.
Bezelyeannesi omeri iki çorba kaşığı tarhanayı sıvı yağ ile birlikte kavuruyorum hafif pembeleşince domates sosu veya domates salçası ekliyorum onuda kavurup sıcak su ekliyorum kemik suyu veya tavuk suyuda çok yakışıyor şu kaynayınca 3 kaşık tarhanayı bir kasede su ile açıyorum kaynayan suya karıştırarak ekliyorum bir taşım kaynatıp tuz ekliyip kapatıyorum altını. Tarhanayı suyla açıp eklemenin sebebi topaklanma olmuyor bu sayede ve çorbada kıvamlı oluyor
psikoanne Ben tencereye yağ koyup biraz salça kavuruyorum , sonra kuru tarhanayı koyup biraz daha kavurup suyunu ekliyorum kaynayana kadar karıştırıyorum. Baharat olarak nane ve kırmızı biber tuz atıyorum yine size kalmış
omeri psikoanne benim aldığım tarhana kuru parça parça yalnız ekşimsi bı tadı var krem renk GemlikZeytini Bezelyeannesi .
psikoanne omeri dediğiniz tarhanayı biliyorum ama nasıl yapılır bilmiyorum cidden , internetten bi bakının isterseniz
psikoanne omeri çerezdik değil mi ? Maraş’ta gelinimde burada Çerez niyetine yenen tarhana var dediğiniz gibi kuru parça parça ve hafif ekşimtrsk