Merhaba arkadaşlar oğlum 7 ay 7 günlük dün muz ve 1 tane cevizi ezip vermiştim sabah kakasi katı ve siyah gibiydi çok korktum demin yine yaptı kıvamı normal ama rengi önce gri bibi yapmış sonra sarıya dönmüş internette gri kaka yazınca çok kötü şeyler yaziyor birazdan aile hekimine goturucem eşimin namazdan gelmesini bekliyorum lütfen kötü birseymi muz ve ceviz den sonra oldu onlar yaparmi çok korkuyorum lütfen başına gelen varmi