kayrasaf ben yaşamıştım birkaç defa. Beynim uyanık ama vücudumu hareket ettiremiyordum. Güya bağırıyorum ama sesim çıkmıyordu. Biraz inleyince annem gelmiş başımı kaldırdı ama ben hala kalkamadım. Ölüyorum sanmıştı kadıncağız 😔 sonra beni sarsınca kan dolaşımı arttı ve kalkabildim. Bu aşırı kansızlık, demir eksikliği, vitamin eksikliği gibi nedenlerden oluyormuş. Doktorunuz demir vermiştir 3 ay kullanılacak diye. Bence bir değerlerimiz baktırın gene. Bende demir, b12, d vitamini, e vitamini filan eksik çıkmıştı. Vitaminleri kullanınca bir daha yaşamadım.