Kızım 26 aylık ve hep zor bı çocuktu. İştahsız uykuyu sevmiyor en ufak sese uyanıyor. Çok mizliyor. Oyun oynamiyor . Bu ara ozellikle çok zorluyor. Gece sürekli uyanıp üzerine en geç sabah 6 da uyanmış oluyor. Hiç dinlenemiyorum ve geriliyorum. Her şeye ağlıyor itiraz ediyor evet bu yaşta normal deniyor ama çok yapıyor ve sinirleniyorum sesim yükseliyor. Bunu ben de istemiyorum üzülüyorum ama oluyor. Eşim de bana kızıyor niye sürekli kızıp duruyorsun diye. Kendisi 10 dk bak desem dayanamayıp kızıyor oysa. Veya bana gönderiyor hemen. Eşime daha çok canım sıkıldı açıkçası anlayış gösterip canım çok yoruluyorsun çocuk zorluyor ama sabret falan diyeceğine bana kızıyor. Ben yapamıyorum galiba . Kızımı çok seviyorum o çok ayrı ama ben ona yetemiyorum gibi geliyor.