yagmurum12 aslında en üst seviyede çekim güçlerinin aynı olması çok normal çünkü hepsinin gücü 300 mmgh 😅 demek bir modelde bunu 15’e diğerinde 9’a bölüyorlar. Yine de 15’li olup daha hassas ayar yapabilme imkanı bence güzel. Söylediğim pompa uzmanının söylediği modelde daha memnun kalmışsınız siz de demek ki. Ben mochi ile devam ediyorum şu anlık memnunum. Uygun flanşla çok güzel süt aldım dün. Ben giyilebilir pompanın sütü azalttığını düşünüyorum ya da öyle gibime geliyor bilmiyorum, memeyi tam boşaltamıyormuş gibi geliyor, uzmanlar da günde 2 defa giyilebilirle sağık yapın diyor. O yüzden hep elektrikliyle sağmak istiyorum ama bir ayda tükendim gerçekten koltukta oturup süt sağmaktan. Daha fazla giyilebilir kullanacağım artık yoksa akıl sağlığımdan olacağım