ebrrr789 ben bu durumu 3.ayda çok ciddi yaşadım. Ne yaptıysam belki 1 aya yakın döndüremedim. Sütüm çok fazlaydı o nedenle sürekli sağarak verdim hiç mama kullanmadım. Ayakta emzirme, yatarak emzirme, loş ışık, pilates topu vs vs aklınıza gelen her şeyi denedim asla kabul etmedi. 1 aylık meme reddinin sonunda silikon göğüs ucu ile çözdüm işi. İlk denememde emmeye devam etti bebeğim yaklaşık 40 gün kadar da öyle emzirdim ve sonra uçtan da kurtulduk normal emmeye devam etti. Silikon göğüs ucunu tavsiye ederim. Belki de biberon ucu gibi geldi ve kabul etti