hunilimomy eses123 bebek macunlarinda pek bi sorun olmuyor ama mercimek tanesi kadar koyuyorum yine de
hndathn eses123 o yüzden florursuz fıs macununu kullaniyoruz belirli bır yasa kadar. Tükürme refleksı henüz oluşmadığı için o cıvarda bebeklerde tükürmek yerıne gerı yutuyorlar. Ben her defasında bebegımle beraber fırcaladıgım için ona neyı nasıl yapılması gerektıgını hep gosterdım zararsız olsa dahı yutmayı önlemek tükürme refleksını geliştirmek açısından her zamanda bak dıs macununu yutmak doğru degıl ara da sırada yanlışlıkla belkı olabılır ama sen yutmaman gerektiğini unutma tamam mı dıye konuşurdum. Ve tabıkı dıs macununa çok az miktarda sıkardım.
simseklivekalpli eses123 eyüp sabrinin dış macununu kullanıyorum 21 aylık, büyüklere Colgate 2 6 yaş olani
hunilikurbik Kızlar benim bebeğim fırçadaki macunu yiyo ondan sonra fırçalıyo (fırçaladığını sanıyor) her ne kadar diş macunu yememiz için değil diye anlatsamda yiyo, sivenonun macununu kullanıyor yememesi için ne yapabilirim