mylifes_myrules Kızlar soğuk kahve nasıl yapıyorsunuz, kahve makinam yok, yaptığınız güzel tarif var mı
binnur37 mylifes_myrules ben frençpresle yapıyorum kahveyi koyup azıcık sıcak su koyuyorum köpürtüyorum bardağa buz koyuyorum üstüne kahveyi koyup sonra sütüde köpürtüp koyuyorum .. Bazen bardağa çikolata sos karamel sos döküyorum kenarlarına müthiş oluyor …
alinmom mylifes_myrules elbette 🤤 5 kaşık granül kahve 5 yemek kaşığı sıcak su 5 yemek kaşığı toz şeker Bızlat bunları rengi dönüp köpük kıvamına gelene kadar. 2 yemek kaşığı kadar bardağına koyup üzerine süt ve buz ekleyip karıştır artan kahveyi dolaba koyun pratik oluyor şimdiden ellerine sağlık 🌸
Nacafa mylifes_myrules 1 yemek kaşığı granül kahve 1 yemek kaşığı şeker ve 2-3 yemek kaşığı kadar su ekliyorum misker veya kişisel blender ile karıştırıyorum. Kahve olarak nescafe gold tercih ediyorum diğer kahvelerle güzel olmuyor. Birde seviyorsanız karamel sos güzel oluyor içinde
Dmt-01 mylifes_myrules arkadaşların vermiş olduğu kahveyi köpürtüp buzluğa atıyorum dondurma gibi oluyor.Fazla yapıyorum bikaç kez içiyorum.Sonra kahve içeceğim zaman o dondurduğum kahveden bir kaşık alıyorum bir kaşık dondurma koyup üzerine süt ekliyroum güzel lezzetli oluyor.Eşim normalde kahve sevmez o bile severek içiyor.bardağın büyüklüğüne göre değişir kaç kaşık koyduğunuz
mylifes_myrules alinmom binnur37 kader539_ Miracinannesi_ bianneo bianneo Dmt-01 talhamamy Nacafa kızlar hepinize çok teşekkür ederim 🥰
bianneo mylifes_myrules blenderla köpürtülen kahveden yapıyorum onun tarifini vermişler zaten bir de çok basit buz kalıplarıyla yapıyorum. Bir bardak sıcak suya 3 tatlı kaşığı granül kahve şeker isteğe bağlı sıcak suyla karıştırıyorum kahvesi yoğun güzel oluyor siz kahve miktarını da kendinize göre yaparsınız tabi. Sonra onu buz kalıplarında donduruyorum çıkarıp bir bardak sütün içine kendi isteğimle bir kaç küp koyuyorum o da güzel oluyor çikolatayla falan da süslüyorum o an ne istersem yani
Miracinannesi_ mylifes_myrules 1 tatlı kaşığı kahve 1 yemek kaşığı toz şeker sectigim bardağın 5/1 i kadar su ekliyorum kavanozda calkaliyorum sonra sütü ekliyorum tekrar calkaliyorum bardağa boşaltıp buz ekliyorum
kader539_ mylifes_myrules Pet şişeye kahve ekliyorum olabildiğince hızlı çalkalıyorum bardağa döküyorum üstüne buz gibi süt ve buz ekliyorum bu kadar ben şekersiz içiyorum ama içine azcık bal da olabilir
SiprayiL mylifes_myrules bardağın dibine vanilya şurubu ekle, üstüne soğuk süt, karıştır. Bolcaaa buz koy .Sonra 40 ml espresso (normal granül de olur) . En son da caramel ekle bir pompa. Harika bir soğuk kahve oluyor
Brokolilim mylifes_myrules Ben içine karamel şurubu katıyorum birde enfes oluyor öyle denemenizi tavsiye ederim 🥳
hd_d mylifes_myrules bende kavanoz kullanıyorum bazen bazende blender kavanoza kendim iceceksem eğer 3 tatlı kaşığı kahve atıyorum damak zevkime göre ayarlıyorum aslında biraz sıcak su koyyorum çok az kapağını kapatıp calkalaiuorim hemen kopuruyor zaten ayni işlemi blender ile de yapabilrisin 4 tatli kasigi kahve 3 de şeker atıyorum biraz sıcak su blender ile köpürüyor zaten sonra bir bardaga biraz buz süt ve bu kahve karışımı
alinmom MoonCrystal kesinlikle balım bu arada baya köpüklü oluyor en sevdiğim yanı da bu hüpletip duruyorum 🤤🫢