brcn9602 Kızlar sizce ilk oğluma yaptırmadım kızımda yaptırayım dedim herkes birşey söylüyor yaptır veya yaptırma diyenler olarak ikiye ayrılmış durumdalar
ozgecankosar brcn9602 bence yaptırın . Çünkü hastanede rota virüsüne kapılan bir sürü bebek vardı hepside aşısızmış riske atmayın lütfen 🙏🏻
fdn25 brcn9602 bence yaptırın benim oğlumun bağışıklık değerlerinde sıkıntı vardı immünoloji canlı aşı olduğu için onay vermedi içim içimi yiyor yaptıramadım diye 😔
AlpSol brcn9602 yaptırın derim biz 18 aylıkken rota geçirdik çok çok zordu Yaptırmamıştık aşıyı çok pişman oldum
nilosmomy brcn9602 korkutmak istemem ama daha 2 gün önce bir yakınımız 1.5 yaşında bebeğini rotadan kaybetti. Biz yaptırmadık çok pişmanım ikinciye kesinlikle yaptıracağım
brcn9602 nilosmomy son zamanlarda sık duyuyorum sıkıntı yaşayanları o yüzden bir formdan bilgi alayım dedim
hunilimomy brcn9602 aşırı bi sivi kaybı ve uzun süreli hastane yatis süreci ile cok zor toparlıyor bebisler imkanınız varsa mutlaka yaptırın