tgb0208 Bebeğim 3 ay 20 günlük sadece mamayla besleniyor ama yaklaşık son bir aydır biberon istemiyor önceleri bu kadar değildi bir haftadır iyice zorlanıyorum artık zorla bi şekilde veriyorum uykulu anında vs. Neden olabilir ne yapmalıyım
Suna51 tgb0208 ya benm bebegimde 3 ay 18 gunluk ben emziriyorum benm bebegimde meme almiyor bu ara gerçekten cok cok az beslendigini dusunuyorum her fırsatta verdemde ya bir ya iki cekip bırakıyor ancak dedignz gibi uykuluyken gece 3 satte bir uyandirip bir saat yanimda uyutuyorum sık sık emzirebilym diye
mihraninannesi010725 tgb0208 inan bende aynıyım 7 aylık oldu hala devam ara ara güzel yiyor ama genelde hep red bir çözüm bulamadım
mucu Benimde 3 ay 4 günlük 3 haftadır aynı şeyi yaşıyorum uyutup vermeye çalışıyorum uyanıkken içmiyor
sazii1 mucu bende öyleyim düzeldi mi acaba ne denesem olmuyor anne sütü veriyorum yok mama verdşm yok ne yapıcağımı şaşırdım 3 hafta oldu beneğim ğç ay iki günlük düzeldimi acaba
mucu sazii1 maalesef aynı şekilde devam ediyor çok açsa uyanıkken 60 ml falan anca içiyor zorla o da dört aylık oldu uykyda vermeye devam ediyorum
irembilgnr Benimkide öyle 3 ay 6 günlük 3 gündür bişey içiremiyorum ne anne sütü ne mama ne meme yani hiç birşey kabul etmiyor kızlar birde hangi mamayı kullanıyorsunuz ben bebelac gold kullanıyorum acaba mamadanmıdır bilemiyorum
sazii1 irembilgnr ben 3. Haftadır böyleyim denemediğim biberon ucı kalmadı ama yok kaşık şırınga hepsini denedim olmuyor ne yapıcam bilmiyorum anne sütünü koyup veriyordum almıyor diye mama aldım onu da almıyor
sazii1 mihraninannesi010725 diyorum ki sağlık sorunumu var korkuyorum ek gıdaya geçmek için gün sayıyorum
mihraninannesi010725 sazii1 tabiki onu kontrole götürüp garanti etmelisin ama bebekler her ay değişiyor ek gıdada inşallah istediğin gibi olur yer
Nkocak Bizde de durum aynk hipp kullanıyoruz mama olarak reddi 30cc içtikten sonra bsşlıylr diliyle itmeye 4. Ay atağı bir de dış dünyayı bu aylarda artık daha fazla keşfetmeye başladılar ona veriyorum bu içememe durumunu